zaterdag 20 november 2010

Stempel de Stempel

Stempelen is leuk, zelf stempels maken nog leuker. Ik ben nog niet tevreden over de matrialen die ik gebruik. De lino is erg stug, de inkt vind ik niet zo geweldig en nou ben ik ook niet tevreden over het stempelen op textiel want dat word zo snel vaag. Drie keer wassen en het ziet er niet meer uit. Ook vind ik het tekenen op dat spul wat ik gebruik om in te snijden niet te doen, inkt wil niet, dat spul is zo vet. Ondertussen probeer ik lekker nog het een en ander....

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het er leuk uitzien hoor! Ik hou wel van grove stempels, dan zie je tenminste dat het handgemaakt is!

    Lastig tekenen he op dat spul, de lijnen vallen altijd heel dik uit!
    Tip voor het tekenen op de lino, maak je schets opeen gewoon papiertje, lekker dik aanzetten dus meerdere keren je schets overtrekken, dan op de lino leggen (met de zijde van de tekening op de lino) en over de achterzijde krassen met een potlood.
    Voila, tekening staat nu op de lino zonder dat ze te dik zijn ;-)
    Hoop dat je er wat aan hebt....


    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het er ook alvast heel leuk uitzien. En het lijkt mij ook zo leuk, stempels maken. Misschien een leuk projectje voor het nieuwe jaar ;o)

    BeantwoordenVerwijderen