woensdag 9 februari 2011

Groot Geluk

De mooie magnoliatak die ik kreeg van schoonmoeder 

Zoonlief die prachtige verhaaltjes schrijft, hij krijgt steeds meer plezier in schrijven en zijn verhaaltjes zijn erg grappig.

* De krokussen, sneeuwklokjes en zelfs de narcissen laten zich weer goed zien!
Het weer was echt geweldig vandaag!

Het kleine halfuurtje breien als brei moeder


Mijn nieuwe hertjes familie, het beeldje kocht ik laatst op een rommelmarkt. En het schilderijtje kreeg ik van mijn ouders, deze is van mijn oma geweest, en ik ben daar zo blij mee.

*Pianoles heel fijn om iets te doen voor jezelf

*Fotografie,alles wat ik zie proberen vast te leggen

*Vrije dag en het samen zijn met mijn gezin!

Verder kreeg ik vandaag lieve mailtjes, En er is iemand die voor mij het logo heeft omgezet naar een stempel, zodat ik mijn foto's kan merken. (Daar ben ik die gene erg dankbaar voor! )
En er zijn al meer dan 6000 verschillende mensen op dit blog geweest, wat veel zeg....Wauw
en 90 volgers, als dat niet een mooi aantal is!

Wat een geluk!





7 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto's van momenten van geluk. Mooi om die op deze manier vast te houden.
    Alleen bij de laatste foto bleef ik even hangen, want tis niet te geloven, maar die hertjes hingen vroeger ook bij mijn oma, boven op het logeerkamertje. Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn logje! Heerlijk dat je het geluk kunt zien in al die schijnbaar kleine dingetjes.
    Enne... hertje gekocht op de Stadjersmarkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet zeggen dat ik enorm geniet van je foto's, in 1 woord : Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MOooooOI!
    De eerste foto is helemaal geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Sandra, wat grappig, het is een echt oma schilderijtje, haha

    @Annemiek, Dank je! toevallig niet gekocht op de Stadjesrmarkt, maar daar was ik wel geweest, grappig dat jij het toch was... :) Had je nog leuke dingen aangeschaft?

    @Hoepzika, dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie dingen en momenten heb je beleefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, niet zoveel. Twee boeken en een breinaaldenkoker. Vooral heerlijk om rond te snuisteren :o)

    BeantwoordenVerwijderen