zondag 3 april 2011

Count your Blessings

Deze week werd ik blij van;

De mooie lente dagen....heerlijk met de handen in de moestuin

Yuna die helemaal gelukkig van een verjaardagsfeestje kwam, en het liefst de hele week de gekregen feest muts op heeft

De  kopjes retro koffie, die eigenlijk een ietsiepietsietekleinzijnvoorsenseo


mijn nieuwe jurkje van de HEMA...    : )




Muziekje van Agnes Obel.....die ik weer hier tegen kwam en waar ik helemaal gelukkig van werd toen ik het hoorde!

Gisteren hadden wij een avondje met zijn tweeen, we gingen naar de bioscoop, voor de gooische vrouwen en aten een hapje op het terras .

En vandaag,
Vandaag was een hele fijne, eerst met lief naar een rommelmarkt! 
Daarna met vrienden heerlijk uiteten, de kinderen super zoet en daarna nog even uitwaaien met zijn allen, en mijn feestbeest was daar natuurlijk ook weer bij!

Kijk ook eens bij Anki


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's met verrassende perspectieven! Klinkt als een heerlijke week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was echt een dag om door een ringetje te halen! Ook wij tellen de zegeningen...
    Wat heb je trouwens een leuk lettertype op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een genieten...heerlijk!!!
    Prachtige foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is ze lief met haar feestmuts!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi he, Agnes Obel, wij hebben er net een LP van gekocht:-)
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn fijne dingen om blij van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Agnes Obel... Nooit van gehoord, maar ik ben verkocht nu. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ze vrolijk met haar feesthoed!
    Da's grappig, Agnes Obel kwam afgelopen week ook ineens bij ons binnen, heerlijke droommuziek!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen