zondag 31 juli 2011

Count your blessings

Deze week was ik dankbaar voor;
Dat de tempraturen weer wat omhoog gaan, waardoor de slippers weer uit de kast kunnen


De extra dag vrij, waardoor ik net even wat meer tijd voor mijn kinders had
En waardoor ik lekker de tuin in kon, om foto's te maken




Verder heb ik maar een rare week gehad, ik ben niet topfit. Manlief werkt extreem veel door de vakantie drukte, maar toen ik vrijdag na mijn werkdag de kinderen ophaalde, was ik er wel even klaar mee. Samen gingen we lekker wat eten in de stad.
En van een cadeaubon die ik nog had liggen kocht ik wat voor mezelf, een jurk waarvan ik de print helemaal te gek vind.



En liep ik tegen mooie, goedkope tape aan, bij de V&D



Voor meer zegeningen kun je kijken bij


8 opmerkingen:

  1. Soms vliegen vrije dagen om zonder dat je het door hebt en soms zijn ze echt effectief. Bij jou deze week het laatste zo te zien. Fijn! Geniet van de komende zonnige week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou de slippers maar aan!! Leuk die tape, dank voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slippers, tape, jurkjes, bloemen: allemaal mooi en joepie!
    Nu zelf weer fit worden en je vent thuis hebben. Dan is al weer goed. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tatoeage
    heb je op je voet.
    Mooie jurk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow, mooie jurk, mooie tatoeage!
    Geniet van de zon die komen gaat, vitamine Z om fit te worden.
    Denk dat ik morgen maar even de stad in ga, even de V&D aandoen..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig lieveheersbeestje! En mooie tape, jurk & tattoo. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi blog heb je. En mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne jurk! Kun je mooi aan deze week, want de zon komt eraan, hoera :)

    BeantwoordenVerwijderen