vrijdag 25 november 2011

Experimentje en de ruilkes



Deze hangers wil ik te koop aanbieden.
Ze zijn van porselein, blue danube servies. Ze zijn bewerkt, er zitten geen scherpe randen meer aan, helemaal afgewerkt.
Ik dacht er aan met ketting voor 10,00 per stuk

Reden van dit experiment is om te kijken of ik hier wat mee kan of  toch niet, ondanks dat ik leuke reacties krijg, en veel vragen over of er dingen te koop zijn, vind ik het een grote stap. Wel een webshop, geen webshop, spullen voor een webshop van een ander, of een eigen...nou ik weet het dus allemaal nog niet zo.
Daarom dit experiment, om te kijken of dit ook iets is wat men zou willen kopen...laat het me maar weten ook als je andere vragen, ideeën of opmerkingen hebt...


Ik wil graag ruilen met; Crafty Mama, Belinda, Flo, Jokidoki, stoffieleut en Moos@theforest

Willen jullie mij mailen voor de adressen e.d.??

3 opmerkingen:

  1. Heeey,wat ontzettend leuk ik vindt ze geweldig!!
    Wat zou je willen ruilen?
    Ik ga je mailen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hay,
    Ik heb je een email gestuurd hoor!

    liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat leuk, ik ga je mailen! En de porseleinkettingen vind ik ook echt helemaal leuk...

    BeantwoordenVerwijderen