woensdag 2 november 2011

Holy Stitch

Binnenkort staan wij..ik en zij dus op Holy Stitch,
voor ons een groot nieuw avontuur....
We gaan dit vooral doen voor de gezelligheid, de ervaring en ook om de creatieve uitdaging...maar  oh wat is het spannend.

Voor meer info over Holy stitch kun je kijken hier

En voor wat je kunt verwachten van mij dat zijn dus vooral sieraden; hangertjes, armbanden, oorbellen, ringen en al die vintage spullen (rommel zegt mijn liefkozende lief) die ik de afgelopen maanden in huis haal. Voor foto's daarvan kun je wat terug in de tijd lezen...




En zij, zij is enorm goed in naaien, achter de Singer...daar komen de mooiste dingen uit tevoorschijn, meestal met een mooi vintage tintje eraan.

Zoals die tas die ik laatst kreeg op mijn verjaardag, en dan heb ik het nog niet eens over de fotostrap, want die is helemaal tekek

Nieuwsgierig??? misschien zien wij jullie dan, op 12 en 13 November!

9 opmerkingen:

  1. Spannend! heel veel succes met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha celmaatje! ;-) bedankt voor je lieve en lovende woorden!
    Heb er reuze zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt geweldig leuk. Succes met de voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sta er ook voor het eerst, ben heel benieuwd en kom jullie cel ook zeker een bezoekje brengen! succes met de laatste voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier op de markt dan! En hopelijk veel verkoopsucces!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, veel plezier voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat wordt vast superleuk! veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond het echt superleuk om je te leren kennen! Was erg gezellig het afgelopen weekend :) Ben je al een beetje bijgekomen? hihi Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen