dinsdag 28 februari 2012

Count your blessings

Mijn laastse deelname van Blessings. Niet omdat ik niet meer dankbaar ben voor de kleine dingen. Maar ik vind het wel lastig om orgineel te blijven. Om niet elke week de zelfde dingen op te noemen.

Ik heb een mooi leven, een fijn gezin, lieve man en leuke hond. We wonen in een fijne stad met veel vrienden om ons heen. Daarnaast ben ik drie maanden in verwachting van ons derde kindje.
Genoeg om dankbaar voor te zijn. Genoeg om even bij stil te staan.

Ik heb besloten om het wekelijkse stukjes te stoppen. Maar er komt wel een andere vorm voor terug, maar daar ga ik nog even op broeden.


4 opmerkingen:

  1. Jammer van je blessings, maar ik kijk uit naar je nieuwe idee.Van harte gefeliciteerd van dat je in verwachting bent! Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijd voor iets nieuws! In herhaling vallen ligt inderdaad op de loer!
    Veel genieten van het groeiende wondertje!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker blijven tellen die blessings!
    Op een andere manier delen kan ook...
    Ik ben om dezelfde redenen gestopt, ik vond het wel
    altijd fijn om mee te doen, maar af en toe vernieuwing
    is goed.

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Begrijpelijk, alhoewel het altijd leuk was om te lezen. Ik ben benieuwd naar het nieuwe 'broedsel'.

    BeantwoordenVerwijderen