maandag 8 april 2013

De liefde


Vandaag lag de liefde op straat, 
zo voor mijn voeten.


Ik heb alweer een  aantal dingen in mijn mini -winkeltje gezet.
Het winkeltje lag een paar weken stil omdat ik alle energie eerst in de markt wou stoppen.
Maar ik heb natuurlijk over.
Dus langzaam aan zal ik hem weer vullen. 

. Van de onderstaande heb ik bijna alles verkocht. 
Ik heb er nog twee, en die heb ik er ook in gezet.
 En ik heb alweer nieuwe materialen besteld, 
dus er komt zeker nog een tweede keer een serie

7 opmerkingen:

  1. De liefde op straat, wat wil je nog meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De liefde ligt aan je voeten, mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt doe foto's!
    ALs je goed kijkt zie je liefde overal om je heen,
    zo mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's zeg! En inderdaad, liefde is overal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's!
    Liefde is overal alleen moet je het willen zien, dat is gelukt je bent er niet voorbij gelopen hahah
    Leuk!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie ook altijd overal liefde :) Fijn hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi geluksmomentje:-). ik word er helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen