donderdag 11 april 2013

Verlanglijstje (1)

Op mijn verlanglijstje staat de zee.
Want dat is iets wat ik soms zo nodig kan zijn, de zoute lucht, de wind, het schatzoeken op het strand
Of eigenlijk gewoon niets doen, met blote voeten in het zand.

uitspraak van  Isak Dinesen


De foto's komen uit de oude doos


Zij opperde een online wenslijstje, waar je je wensen kenbaar maakt. 
Ik denk dus dat ik dit onderwerp zo nu en dan laat terug komen. 
Leuk om te delen, nog leuker om ook uit te zien komen, 
vooral ook bij anderen.
Dus als je het leuk vind, 
voel je vrij om mee te doen!

3 opmerkingen:

  1. Dat is toch ook wat. In al onze lijstjes komt de zee voor.....en zo ver van de zee wonen we nu ook weer niet. En toch gaan we niet zomaar.....zouden we wel moeten doen. Dagje Schier ligt toch best binnen ieders mogelijkheden.....
    Dag! Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk aan de zee! Dat zou ik ook wel willen even lekker je hoofd leeg en uit waaien, genieten van het zand onder je voeten de zee rond je benen en een fijn zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja ik hou ook zo van het strand, hoop stiekem deze meivakantie een paar daagjes naar de kust te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen