zondag 21 april 2013

Zondagsgeluk

Er stond vandaag niet veel op de planning, 
alleen wat huishouden, wat aan rommelen, ach gewoon een zondag, 
toch was het een fijne dag. 
Eentje waar ik gelukkig van word. 
Ik had tijd om wat te fotograferen. 






mijn vintage knopenverzamiling groeit gestaat 
En ik heb geen idee wat ik er mee ga doen, 
maar zeg nou eerlijk, zou jij deze laten liggen op een rommelmarkt?


Ik kreeg bloemen, van Yuna, hoe lief is dat.

En nog meer gekregen bloemen, dank je Hannah! 
Ook erg lief!



Mijn gevonden vaasje op de rommelmarkt! Blij mee, mooitje is het he


En ik had tijd om weer wat sieraden bij te maken


 

En natuurlijk was het fijn om mijn gezin om me heen te hebben.



3 opmerkingen:

  1. Helemaal weg van je eerste foto... Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eerste foto is inderdaad prachtig!
    En leuk al die knopen, die zou ik ook meenemen :-)
    De vaas ik ook heel leuk, mooi patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die eerste foto is superrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen