zondag 9 juni 2013

Assignment 5: Telling Stories for Pure Phote workshop

Ik vind het een erg leuk initatief, the pure phote workshop
maar ik kom erachter dat ik gewoon veel te weinig tijd heb om er voorledig voor te gaan.
Wel kijk ik met veel plezier naar de opdrachten, maar vooral ook naar de foto's van anderen.

Voor deze opdracht heb ik drie foto's uitgezocht, 
van mijn computer. Oude foto's, maar wel door mijzelf gemaakt.
Ik hou van foto's die een verhaal vertellen. 
Ik hou er van niet te weten wat het verhaal is maar om dan mijn eigen fantasie er op los te kunnen laten.

Jane heel erg bedankt voor het organiseren! Je hebt knap werk geleverd! Mooie opdrachten zelf geschreven! Ik kan zien dat je een stukje passie bezit!



9 opmerkingen:

  1. Jij kan zo mooi met het licht spelen!
    Je maakt van een simpele situatie inderdaad een mooi verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Arnika!
    Simpel, mooi licht, structuur en ik zou wel achter het gordijn willen kijken:)

    Happy weekend! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I lovelovelove the second image!! It took me a moment to figure out what was going on, and I love that capture! I'm very curious as to the stories and what happened before and after each moment was captured in your images. Beautiful series of stories!

    This assignment was a great follow-up to the last assignment, as they both made me really look at the subject matter, see it in a different way, and choose the right moment to capture the image to get the story.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, mooi! Alle drie laten ze verstilling zien. Ze zijn zo rustig, je foto's. De foto's maken inderdaad heel benieuwd naar de verhalen erachter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! Ze vertellen allemaal apart een verhaal. Altijd erg leuk om naar je foto's te kijken! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Door deze workshop ga je toch weer anders naar foto's kijken, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vooral de laatste foto vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het kost zeker veel tijd he zo'n workshop. Het was fijn maar ben ook wel weer blij het fotograferen weer op een lager pitje te kunnen zetten. Wat een prachtige foto's. De laatste is mijn favoriet, gek dat je uit zo'n raam met wapperend gordijn een verhaal kan voelen, bedenken, je afvragen hoe en wat. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen