vrijdag 27 december 2013

De adventskalender, de gekregen cadeautjes


 Trouwe lezers kunnen zich vast vorig jaar herinneren, 
samen met mijn vriendin maakten we een adventskalender voor elkaar, 
we spraken een te besteden bedrag af, en maakten de andere cadeautjes voor elkaar. 
Op 1 december gaven we elkaar een mand vol cadeautjes, en vanaf die dag mochten we beiden, 24 dagen lang iedere dag een pakje open maken.
 

Dit jaar deden we het zelfde. Want het is zo leuk, 
niet alleen om te krijgen, maar ook om te geven.
De onderstaande cadeautjes kreeg ik van haar.

De foto's zijn gemaakt met mijn mobiel dus niet allemaal van hele goede kwaliteit.
 
 
Elke dag weer een lichtpuntje om een pakje te mogen open maken. 
 
In mijn volgende bericht zal ik laten zien wat ik heb gegeven.

7 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er allemaal leuk uit, een feest om uit te mogen pakken! Ik ben benieuwd naar de dingen die jij hebt gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn allemaal, die laatste is echt echt super…lapis lazuli

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig leuk Arnika, dit idee van geven en ontvangen!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Zo te zien ben je goed verwend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief, attent cadeau om aan mekaar te kunnen geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke cadeaus heb je gekregen, goed idee om dit met een goede vriendin te doen.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief en leuk idee..wat een creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen