zaterdag 8 maart 2014

Spring sprung

Het is fijn dat het lente is, 
zelfs Bambi heeft de lente in zijn kop.

Het is fijn, dat het niet echt winter is geweest.
Ik zit nog een beetje in de winter stand, 
voel me nog niet zo lekker in mijn vel.
Altijd als mijn lijf niet met mijn hart verbonden is, 
dan krijg ik last van mijn luchtwegen, 
en mijn stem. 
Misschien is het toeval, 
en is het gewoon weer een griep.
Misschien is het ook wel tijd dat ik eens wat beter ga luisteren, 
naar mijn lijf. 

Nu  is het fijn weekend, 
en samen van mijn gezin ga ik proberen al het andere even los te laten, 
en maar gewoon eens samen te zijn en te genieten van elkaar. 

Bambi viert zijn feestje,
Misschien moet ik ook wat bloesem in mijn haar doen.



Ik sluit af met een liedje,
gewoon omdat dat kan



Geen opmerkingen:

Een reactie posten