woensdag 2 april 2014

mistig


 Vanmorgen in het aller vroegste van de vroegte,
toen ik dacht dat de hele wereld nog sliep, 
maar er daadwerkelijk al hele kolonies onderweg naar ergens waren.
Dat is altijd een troostende gedachten, 
dat je heus niet de enige bent, die wat moet.
Want een ochtend mens, nee dat ben ik nog nooit geweest.
Maar goed vanmorgen,
 toen was het mistig, 
zo mistig dat je op sommige plekken er niets te zien was, 
spooky!
De bovenste foto, maakte ik gewoon omdat het zo mooi was, 
dat was wel wat vreemde blikken van passerende mede weggebruikers waard.




 







2 opmerkingen:

  1. Ik vond het ook zo prachtig die mist..... Mysterieus! Hier en daar kwam de zon dan door en even later kon ik geen 50 meter vooruit zien.
    Mooie foto! Ik zag meer mensen met de camera in de weer... (toen ik onderweg was van hier naar daar), maar had hem zelf niet bij me, helaas!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto. Bij ons was het ook zo mistig, gisteren ook al. En zo koud, wat een verschil met de middag, toen hoefden we geen jas meer aan.

    BeantwoordenVerwijderen