woensdag 4 juni 2014

Slow down en tips gezocht

 


Op het moment krijg ik weinig gedaan. 
Ik doe niet zoveel, en wat ik doe lukt niet echt...ja dat vind ik dan. 
Anderen tillen daar dan weer niet zo zwaar aan als ik zelf doe.
Die vinden dat dat dan wel weer mee valt. 
Het is ook niet zo zwart wit natuurlijk. Maar echt lekker loopt het niet.
 Ik doe het dus nog steeds maar even rustig aan.

Dus even geen inspirerde blogjes over mooie sieraden, 
geen mooie geschreven teksten, over het leven, of de zin daarvan.

We willen in de zomer wel graag even naar zee,
 in Nederland.
Iemand de tip, waar we goedkoop een weekje kunnen bivakkeren?
Een huisje, camping, aanrader?
We houden van Texel.
Maar als er een zee is, en verder niets vind ik het ook goed...
in het kader van Slow down ;-)




 




8 opmerkingen:

  1. Kijk even op: https://www.antrovista.com/index.php?pg=prikbord_rubriek&r=8
    Je weet maar nooit.
    Goed dat je je rust neemt. Als het kan, lekker naar buiten gaan. En neem het zoals het komt - klinkt als een open deur, maar ik bedoel dat je niet te streng voor jezelf moet zijn - er komen weer andere tijden en dan zie je misschien dat dit een soort "wisselpunt" was.
    Hartelijks - Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op antrovista staat (prikbord/vakantie) iemand die haar tent wil verhuren. Ze heeft een plekje op Vlieland.

      Verwijderen
  2. Schoorl is een leuke badplaats !
    en euh.. hier gaat ook niets zoals het moet. Vloeren die omhoog komen (jawel) borden en glazen deksels in honderdduizend stukken laten vallen (scherven brengen geluk ?) Taart die uit mn handen valt tegen de muur.. en zo kan ik nog wel even doorgaan. Er zijn ergere dingen. Ik neem er afstand van en doe alleen de dingen die moeten. Succes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ameland is ook mooi of Vlieland...lekker kamperen in de duinen. Neem je tijd, komt goed....
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, als je niet teveel wil uitgeven moet je de prachtige camera's thuis laten. Maar wat zijn ze mooi die vintage camera's, I love it :-)
    Succes met het maken van de vakantieplannen!!!
    Groet

    BeantwoordenVerwijderen