zaterdag 9 augustus 2014

Ik hout van jou

Al een tijdje zit ik hier op de broeden, 
Ik HOUT van jou.
Toen ik van de week een stukje aan het fietsen was vond ik berkenhout, 
ik dacht nu moet ik er maar eens mee bezig.
Met liefde maakte ik eerst eens 12 harten.
Ze liggen binnen om te kijken of het hout mooi blijft. 
Als ze netjes blijven gaan ze in de verkoop.

Deze heeft wat kringen in het hout, eigenlijk vind ik dat ook wel erg mooi geworden. 




Bij de hema hebben ze nu mobile print, 
kleine foto's die je vanaf je telefoon kan bestellen. 
Ik maakte er een serie die ik mee kan sturen als ik eens een bestelling of zo op de bus moet doen.
Ze zijn in het echt nog veel leuker.


6 opmerkingen:

  1. Super gaaf die houten harten! Geef je me een seintje als ze in de verkoop gaan? ;-) En die printjes zijn ook super van de hema! Echt heel leuk! Lieve groet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, mooi de harten. Fijn om met hout ter werken he! Ik maakte houten hangers voor aan de gehaakte kettingen. Ik smeer er een beetje olijf olie op. Nu is het ook olijf hout dat ik gebruikt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi die hartjes en die kaartjes heb ik ook al gezien erg leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik hoop dat ze mooi blijven en dus verkoopklaar worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, juist met die kringen in het hout!! En nu kun je lekker vrolijke post versturen; lovely!

    BeantwoordenVerwijderen