dinsdag 23 september 2014

EMG Faktors Groningen

 


Afgelopen zaterdag was er een vintage markt in de Emg Factors in Groningen, 


en eigenlijk was er niet veel vintage,
 wel hele toffe vintage kleding, 
waar ik dan wel weer blij van werd
maar niet wat wij hoopten qua kraampjes. 
Het pand is echt geweldig, 
er hangt een super mooie sfeer, 
een mooie tentoonstelling. 
Maar ook een fijne plek om een taartje te eten. 
En ondanks dat het qua markt wat tegen viel 
vonden we het wel de moeite waard om eens binnen te lopen. 
Ze hebben een facebook pagina en organiseren zoveel leuke dingen.
 Ook voor kinderen.
Aanrader dus!
Ik zei al, 
jammer dat we al getrouwd zijn want het is ook een tof pand om je bruiloft te vieren ;-)






 Ik kocht twee oma jurkjes
en liet een dag later nog een foute trui achter uit hangen, 
want spijt had ik, dat ik die niet kocht! 




1 opmerking:

  1. Een 'foute' trui, dat vind ik dan weer zo'n mooi woord! En dan ben ik benieuwd of ik het ook een ' foute' trui vind;-)
    Hoe hem eens aan?
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen