vrijdag 3 oktober 2014

To hoed or not to hoed

That's the question....

Ik vond een hoedje bij de kringloop.
 Interessant genoeg om mee naar huis te nemen, 
ach en het kost dan ook amper iets dus een gokje wagen.
Hoedjes, ik droeg ze vaak toen ik in de pubertijd zat, en daarna ook. 
Ik had nooit echt een standaard smaak in kleding.
 Maar gek genoeg verdween dit wel met de jaren, 
waarom eigenlijk vraag ik me dan af. 
Want hoedjes zijn gewoon wel erg leuk...
Maar of ik hem echt ga dragen, 
Yuna wil in elk geval nog niet aan de hoed, jammer genoeg....;-)



 

5 opmerkingen:

  1. Leuk bij beiden, ik ben helemaal geen hoeden of mutsenmens;-((

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mensen zouden gewoon meer en vaker hoedjes moeten dragen,..staat hartstikke leuk toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je heel goed! En ik ben het met Silvia eens, mensen moeten weer vaker een hoed dragen. Manlief droeg een tijdje ene hoed, maar hij staat nu hij korter haar heeft niet meer in combi met zijn bril.... aan de lenzen dan maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!En ehhh de foto van jezelf daar lijk je op Judith Klijn!(had eerst zoiets van he?!?!?)ha,ha...


    groetjes en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoed 'm maar op, staat je goehoed!
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen