dinsdag 18 november 2014

Dromen en dingen

Ondertussen ben ik hier bezig met dromen werkelijk maken.
Lekker bezig zijn met hoofd hart en handen
en vooral overal tijd en ruimte voor nemen. 
Ik vond een hele oude camera, 
Eentje uit het jaar 1964-1965
Er kunnen nog normale 35 mm filmpjes in, dus die heb ik er meteen in gedaan.
 Toen ik de camera open maakte bleek er een terug gedraaid rolletje in te zitten. 
Er staat een datum op geschreven juli 1986...ach toen was ik 6 jaar oud denk ik dan.
 Zal hij nog af te drukken zijn? Jammer dat er geen eentje in zat nog in de jaren '60...
van een leuk concertje van wat knappe jongens met te lang haar.
 Ik ben heel nieuwsgierig wat er op staat....



Verder heb ik gisteren eindelijk mijn dawanda shop maar weer eens aangevuld. 
Hoera! Dat was al even geleden. 




4 opmerkingen:

  1. Ga je dat rolletje afdrukken dan? En in 86 waren er toch ook nog wel knappe jongens met lang haar, of waren die er alleen in 'mijn' tijd....?
    Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, waren het in 86 niet jongens zonder haar? met die rare dansjes? of was dat weer in de jaren 90?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lek zo'n 'oud'rolletje benieuwd wat er op zal staan!.Goed dat je steeds meer je droom gaat verwerkelijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend zo´n "oud" rolletje...ben benieuwd wat je erop gaat vinden. En weer leuke spulletjes in je shop!!

    BeantwoordenVerwijderen