donderdag 22 augustus 2013

Een jaar geleden

Toen zag mijn buik er nog zo uit.
Ik voelde me ziek en
niet heel gelukkig.
De zomer was warm en lang.
Vorig jaar wist ik dat ik de volgende dag
opnieuw moeder zou worden van een tweede zoon, 
mijn derde
Ik zou worden ingeleid, 
en zo geschiede...
De nacht van 22 op 23 augustus was ook erg kort, 
ik sliep onrustig, had al wat weeën, 
en vond het toch ook wel weer erg spannend.




Deze foto maakte ik een dag na zijn geboorte, heel vroeg in het ziekenhuis.
Ik werd overspoelt door emoties, zoveel liefde voelde ik voor hem.
Zielsgelukkig,
Morgen word hij alweer 1 jaar.
 Mijn kleine prinsje....

13 opmerkingen:

  1. Zo'n jaar dat vliegt he. Een fijne dag voor jouw prins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaat een jaar dan toch snel voorbij. Alvast gefeliciteerd en heb een fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Arnika, het is zo'n mooi mannetje! Van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag. Een heel feestelijk dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat 1e jaar, daarin gebeurt ook zoveel, van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie mooie zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En dan moet jij het dak op....op de verjaardag van je zoon. Ik weet het nog Arnika, het was nog vakantie ;-) Dat volle ronde kind is nu een tenger prinsje hè? Gefeliciteerd hoor en een heerlijke dag gewenst. Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd !
    en hoe vertederend toen hij net 1 dag oud was,.. zo lief !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met dit lieve kindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat, geniet samen maar lekker van jullie mannetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaat de tijd snel he! En wat een kanjer is het toch alweer!
    Mooie buikfoto's! Zo ziet mijn toeter er nu ook ongeveer uit ;-)
    Fijne dag vandaag en van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een gezellige dag zullen hebben! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte met je mooie lieve derde kindje, wat een rijkdom.

    BeantwoordenVerwijderen