woensdag 21 augustus 2013

Zigeuner, de heer en wat extra geluk



Vanavond reden we even langs een rommelmarkt, 
daar vond ik de linker zigeuner, de rechtse hadden we al.
Het is dat mijn huis zo vol raakt, maar anders had ik ze gehouden.
Ik hoop een mooi huis voor de meisjes te vinden,
een huis waar ze met liefde worden opgehangen en bewonderd, 
nu lagen ze afgedankt op een kleedje.
  
Een mooie lijst met een krijt tekening, 
de tekst vind ik prachtig, 
Juist de spelling maakt het toch wel een bijzonder lijstje.
Deze gaat ook in de marktdoos.

We vonden een mooi oud chinees potje met veel mooie rechte stukken, 
na een paar uur hadden we 15 mooie hangers gemaakt.
Mijn lief en ik,aan de tuin tafel samen. Dat was best gezellig zo samen.

Deze maakte ik vanmorgen op de fiets,
Linus vind het geen straf, om een uur heen en weer te fietsen, 
hij kletst
en schreeuwt naar iedereen die het wil horen.
Dat maakt dat tochtje heen en weer naar school toch wel een stuk aangenamer, 
zo'n gezellige baby.

Een dag met een dun gouden randje dus, 
coun't your blessings

3 opmerkingen: