vrijdag 16 augustus 2013

For instant happiness


Dit is ons nieuwste lid van de familie, 
Mr. bluebird.
 Ik ben er helemaal verliefd op. Vorige week zag ik hem staan, 
toen ik vroeg wat hij moest kosten vond ik hem veel te duur.
Vandaag vroeg mijn lief, en toen was hij de helft goedkoper...
dat zouden we vaker zo moeten doen :-)
dus kocht hij Mr bluebird voor mij.
Ik zeg Mr, omdat ik het een mannetje vind, maar ik heb werkelijk geen idee.
Maar blij word ik er wel van.


 Mijn hoofd is altijd bezig met nieuwe dingen, 
ik koop veel kleine dingetjes op rommelmarkten, 
dingetjes die ik in de letterbak zet,
maar ik neem ze ook wel mee voor op de kraam

Nu maak ik veel dingetjes die leuk zijn om cadeau te geven
dus zo ontstond dan weer dit idee.
Kleine zakjes met klein geluk.
 


4 opmerkingen:

  1. Wat mooi Arnika die pakketjes! En zie ik daar niet een heel klein schaapje? Daar word ik dan weer blij van! Groetje! Titia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een super leuk idee! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mr. Bluebird is a happy bird!
    Als ik langs jouw kraam loop en ik zie die vrolijke zakjes,
    stop ik gelijk! Ik zal dan ook niet verder lopen,
    voordat ik een zakje uitgezocht en gekocht heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mr. Bluebird ziet er mooi uit. Hij kamt vast elke dag zijn veren of niet?! :) Wat een leuke zakjes, mooi idee!

    BeantwoordenVerwijderen