zondag 19 januari 2014

Vintage per kilo

 Al een paar keer had ik mensen er over gehoord, 
vintage per kilo, 
je gaat naar binnen, zonder jas en tas, je krijgt een plastic tas en je komt in een hal met de meest mooie vintage kleding. 
Je doet in de tas wat je wil hebben en dan word het gewogen.
En je betaald per kilo! 
Maar dit was altijd aan de andere kant van het land.
Tot dat lief noemde dat het in Zuidlaren kwam.
dus ik vroeg vriendin en we gingen. 

De mooiste, 
de lelijkste,
 de oudste, 
maar ook de grappigste dingen vonden we daar.
retro badpakken, 
bloemetjes jurken, 
zweedse schortjes 
Jurkjes met glitters, 
Jurkjes met fransjes 
schoenen, 
laarsen,
en bergen tassen.

Ik kocht onderstaande spullen, 
en nam een vintage trainings jasje voor mijn lief mee.
Helaas past hij hem niet...
 



Dus nu heb ik jurken met bloemetjes!
 Hoera voor de oma jurken! 

De foto's zijn met mijn mobiel gemaakt dus niet zo best...excuus daar voor.

Als je ooit in de mogenlijkheid bent om eens te gaan kijken
Het is zeker de moeite waard! 


7 opmerkingen:

  1. En wat is dan de kiloprijs van jouw oma jurkje? En hoeveel kilo kocht je? En hoe vaak is dat dan daar in Zuid Laren.... ? Ik wil ook wel eens een oma jurkje... Gaan we een keer samen, op de 'trekker'......:-) Ja, jij rijd!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!! Zuidlaren is niet zo ver hier vandaan.
    Veel plezier met je "oma" jurken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat jou dat zo blij kan maken......ik krijg het al benauwd bij het idee alleen al. Ben benieuwd naar je jurkje(s). Ga je showen deze week?
    Dag,
    Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het leek me zo leuk nadat ik je berichtje las, helaas hadden we vandaag al volgepland. Een volgende keer neem ik ook een kijkje!
    De jurkje zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had daar nog nooit van gehoord, leuk zeg! En dat bloemen jurkje is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!! Had er nog helemaal niet van gehoord! Leuke tip ;)
    Vind dat bovenop liggende jurkje zo'n leuk printje hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt inderdaad wel heel gaaf! Leuke items heb je gekocht. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen