vrijdag 12 mei 2017

Die Albert was zo gek nog niet


"Als je doet wat je deed,
krijg je wat je kreeg." 
- Albert Einstein -

Toen ik deze week aan het werk was
 en de post ging sorteren 
stond deze spreuk achterop een soort van tijdschrift,
 ik denk dat het meer een reclameblad was, maar dan mooi verpakt. 
Sinds vorig jaar april werk ik op de vrijeschool,
 ik doe daar baliewerk en werk als klassenassistent in de klas. 
Wat een fijne baan, het voelt als thuiskomen. 
Als ik in school rond loop, 
leeg ik elke dag de brievenbus. 
Ik sorteer de post en maak een schifting. 
Het is werkelijk niet te beschrijven hoeveel folders, brieven, 
mailtjes, tijdschriften, spam en zelfs telefoontjes ik krijg op een dag.
 Allemaal bedrijven die zichzelf willen laten zien.
Vandaag bedacht ik nog, wat is dat toch zonde van het geld, 
want als ik een folder krijg over een pretpark, ja dan gaat die dus meteen de papierbak in.  
Als wij iets nodig zijn kiezen we graag ons eigen bedrijf uit. En google is ook gewillig,

Maar goed, toen ik van de week de post sorteerde, stond deze achterop. 
Ik maakte er een foto van, dat doe ik meestal, als ik iets wil onthouden.
Wat eigenlijk ook betekend dat mijn telefoon bommetje vol staat met dit soort foto's
(50,58GB)
 Waarom ik deze wou bewaren, 
ik wou hem graag nogmaals een keer lezen.
En nu wil ik hem delen, 
want het zo belangrijk je te realiseren dat je in beweging moet blijven.
Verandering is soms zo nodig. 
Zonder dat we dat zelf altijd zien.





"Als je doet wat je deed,
krijg je wat je kreeg." 
- Albert Einstein -

3 opmerkingen:

  1. Ja dat is een mooie en heel belangrijke gedachte om mee te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha fijn, je bent er weer. En deze Einstein-uitspraak ga ik onthouden. Hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello, I went by to say hello, since I've been disconnected from everything for a long time. As always I love your work. That I still think that they are not chapucillas, but great works. A kiss.
    Movie Online

    BeantwoordenVerwijderen