dinsdag 2 mei 2017

Verloren

Een beetje verloren was ik, geen idee wat te plaatsen.
Niet weten waar over te schrijven.
Afgelopen jaar waren er hoogte en diepte punten.
We verloren mensen, te snel achter elkaar 
en onze lieve Lvis werd plotseling heel erg ziek, 
na een hele heftige week moesten we hem laten inslapen.
Wat een verdriet hebben we gehad. En nog steeds missen we hem verschrikkelijk. 
Er is zoveel gebeurd dat ik tijd nodig had om de dingen te verwerken.
Geen zin in fotograferen, gestopt met sieraden maken en geen inspiratie om te schrijven.
Maar er waren ook veel mooie momenten, ik ging werken op een plek waar ik graag ben.
Het inspireert me en het geeft me nieuwe energie.
Na een flinke burn- out een aantal jaren geleden wist ik niet dat ik dat ooit weer zou vinden. 
Een aantal maanden geleden kwam er een nieuwe liefde in ons leven. Piep klein.
Morriz is nu een maand of 5, hij brengt veel vrolijkheid en liefde met zich mee. 
En nu, ja nu zit ik op een punt dat ik denk dat ik wel weer eens iets kan schrijven, 
over de dingen die mij inspireren, 
de dingen die me positief raken, 
of waar ik even van onderste boven ben.
Tot snel.






5 opmerkingen:

  1. Wat een waanzinnige foto Arnika! En Morriz is een schatje, wat willen ze hem allemaal graag aaien. Fijn dat je je weg hiernaartoe weer vindt. Niet te veel willen in een keer, het is geen verplichting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sinds gisteren lees ik weer via de leeslijst van blogger ipv via bloglovin en ik ontdekte dat ik veel vertrouwde blogs en mensen uit het ook verloren was. En nu verschijnt er een blog van jou! Zo leuk!
    Het leven kan soms zoveel tegelijk op je pad brengen dat je daar al je aandacht voor nodig hebt.
    Leuk je hier weer te zien en je hondje is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn weer van je te horen! Ik heb je hier gemist!! En ja, soms is het leven zelf genoeg om te gewoon te leven ;o) Wat fijn dat er weer een nieuwe hondje in jullie leven is gekomen, wat een schattige foto van hem!! Dag, lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. n heftige periode, maar fijn dat je er weer bent wat een lief hondje daar kun je veel plezier van beleven . succes weer met schrijven liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello, I went by to say hello, since I've been disconnected from everything for a long time. As always I love your work. That I still think that they are not chapucillas, but great works. A kiss.
    Movie Online

    BeantwoordenVerwijderen